معرفی بهترین برند فیلر بینی
بهترین برند فیلر بینی
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 22 فروردین ماه 1402

معرفی بهترین برند فیلر بینی

امروزه یکی از آسان ترین و بهترین راه ها برای رسیدن به فرم بینی دلخواه بدون نیاز به جراحی و بیهوشی تزریق فیلر بینی است. برندهای فیلر مختلفی در بازار موجود هستند اما بهترین برند فیلر بینی کدام است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسید.

تزریق فیلر بینی چیست؟

بینی نقش بسزایی در زیبایی چهره دارد. در تکنیک اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی با استفاده از فیلر که نوعی پرکننده پوستی است به اصلاح شکل و ظاهر بینی پرداخته می شود. 

در این روش نوین با استفاده از تزریق هیالورونیک اسید (HA) می توان بدون نیاز به جراحی و بیهوشی فرم بینی را اصلاح کرد. 

👋 رزرو نوبت آنلاین فیلر بینی

برای اصلاح فرم بینی به کمک فیلرهای استاندارد در کلینیک قوی سفید، فرم زیر را پر کنید. ما خیلی زود با شما تماس خواهیم گرفت. 😊

landing contact form

بهترین برندهای فیلر بینی چیست؟

از جمله بهترین مارک های فیلر بینی که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند عبارتند از فیلر آلیاکسین سوئیس، فیلر ژوویدرم آمریکا، ژل پرفکتا فرانسه، فیلر رووفیل کره ای، فیلر بلوترو آلمان، فیلر سیفا اتریش و …. است. در صورتی که تزریق این فیلرها توسط یک پزشک متبحر انجام شود کاملا بدون عارضه و خطر است. 

فیلر آلیاکسین

فیلر آلیاکسین سوئیس را به جرات می توان گفت بهترین برند فیلر بینی است؛ زیرا در ساخت آن به کمک فناوری نوین از فرمولاسیون کاربردی استفاده شده است. خاصیت انعطاف پذیری بالا، گسترش پذیری بالا و فرم دهی بی نظیر این فیلر آن را قادر به انتشار یکنواخت در بافت هدف می سازد. همچنین به دلیل وجود 10 درصد هیالورونیک اسید طبیعی در بافت این فیلر منجر به فعال شدن همزمان عملکرد بازسازی پوست می شود. 

یکی از دلایلی که باعث شده است این برند فیلر مورد توجه پزشکان و زیباجویان قرار بگیرد ساختار طبیعی این محصول است. به دلیل اینکه اصلی ترین ماده سازنده این فیلر هیالورونیک اسید است بنابراین هیچ گونه آسیب و عارضه ای را در پی نخواهد داشت. 

فیلر سیفا

فیلر سیفا هم می تواند بهترین مارک فیلر برای بینی باشد که ساخت کشور اتریش می باشد این برند تا سال 2020 محصولات هیالورونیک اسید خود را با نام پرنسس به بازار جهانی عرضه می کرد که در سال 2021 به نام سیفا تغییر اسم داد. یکی از مدرن ترین خط تولید بهترین مارک فیلر صورت در جهان متعلق به کمپانی سیفا می باشد. 

فیلر ژوویدرم

یکی از انواع برند فیلر که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود فیلر ژوویدرم محصول کمپانی آلرگان آمریکا است و در فرانسه تولید می شود. این برند توانسته از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تاییدیه کسب کند و در لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت جای دارد. 

از این فیلر که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است برای اصلاح فرم بینی، افزایش حجم لب ها، رفع چین و چروک اطراف لب، رفع چین و چروک اطراف چشم و بینی، افزایش حجم گونه، کانتورینگ صورت و … استفاده می شود.  

فیلر رووفیل

یکی دیگر ازانواع فیلرهای موجود در بازار، فیلر رووفیل کره ای است. این کمپانی در سه دسته فیلرهای مختلفی تحت عناوین اولترا (از این فیلر برای تزریق به خط خنده، نواحی پیشانی، بینی، لیفت لب، گونه، فک و چانه)، پلاس (جهت تزریق پل بینی، پیشانی، لیفت لب، زیر چشم، خط خنده، گردن، فک و چانه) و فاین (برای تزریق روی دست ها، روی استخوان ابرو، زیر چشم، گونه و گردن) به بازار عرضه شده است. 

فیلر پرفکتا

یکی از بهترین برندهای فیلر بینی در دنیا ژل پرفکتا ساب اسکین فرانسه است. این فیلر بر اساس هیالورونیک اسید ساخته شده است. انواع برند فیلر پرفکتا ساب اسکین فرانسه شامل 5 دسته متفاوت است که هر کدام به طور خاص برای تزریق مناطق مختلف مانند بینی، لب ها، گونه و … مورد استفاده قرار می گیرد. 

فیلر بلوترو

فیلر بلوترو که ساخت کمپانی Merz آلمان است یکی از بهترین مارک های فیلر بینی است که از هیالورونیک اسید ساخته شده است که به نسبت سایر فیلرها سبک تر می باشد.

فیلر بلوترو می تواند بهترین مارک فیلر صورت برای افرادی باشد که دارای چین و چروک های سطحی در اطراف لب، زیر چشم و …. هستند. در واقع پس از تزریق این فیلر هیچ گونه تورم، کبودی، زخم و تحریک پوست شدید نخواهید داشت.

انواع برند فیلر بلوترو عبارتند از بلوترو سافت (SOFT)، بلوترو بالانس (BALANCE)، بلوترو هیدرو (HYDRO)، بلوترو اینتنس (INTENSE)، بلوترو ولوم (VOLUME) و بلوترو لیپس (LIPS) که هر کدام برای اهداف مختلفی استفاده می شوند.

فیلر پلوریال

فیلر پلوریال محصول کشور لوکزامبورگ است. این فیلر هم از نوع هیالورونیک اسید است و برای جوانسازی پوست، اصلاح فرم بینی، زاویه دهی فک و صورت، رفع خطوط عمیق پوست، حجم دهی به لب و گونه استفاده می شود. انواع برند فیلر پلوریال که یکی از انواع فیلرهای موجود در بازار است عبارتند از پلوریال ولوم Pluryal Volume، پلوریال بوستر Pluryal Booster و پلوریال کلاسیک Pluryal Classic است.

فیلر نورامیس

فیلر نورامیس هیالورونیک اسید بدون کراس لینک است که با قند مانیتول برای ماندگاری بیشتر و افزایش جذب آب منجر به آبرسانی و جوانسازی پوست می شود. 

ژل نورامیس یکی دیگر از بهترین مارک های فیلر بینی در بازار است که از سازمان غذای داروی آمریکا، سازمان کیفیت اروپا و سازمان داروی کره جنوبی تاییدیه دریافت کرده است. این فیلر محصول کمپانی مدیتوس کره است که از آن برای اهداف مختلفی اعم از حجم دهی به نواحی مختلف صورت و ترمیم ایرادات صورت استفاده می شود.

مراحل تزریق فیلر به بینی 

برای تزریق فیلر به بینی از پرکننده های پوستی استفاده می شود که اکثر این فیلرها از هیالورونیک اسید ساخته شده اند که به طور طبیعی در پوست انسان یافت می شود. 

اول از همه باید پزشک شما درک صحیحی از آناتومی بینی و چگونگی انجام رینوپلاستی غیرجراحی داشته باشد پس از آن بینی شما توسط پماد بی حسی، بی حس می شود. سپس فیلر توسط سوزن بسیار ظریفی به سطح زیرین پوست تزریق می شود و سپس پزشک ناحیه را به ملایمت ماساژ می دهد. 

بیشتر بخوانید: فیلر بینی گوشتی

چه کسانی می توانند تزریق فیلر بینی انجام دهند؟

تمام افرادی که نیاز به لیفت بینی و اصلاح فرم بینی دارند یا افرادی که قبلا جراحی بینی انجام داده اند می توانند با تزریق ژل بینی، فرم بینی خود را تا حد زیادی اصلاح کنند. کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به بینی شرایط زیر را دارند:

  • افرادی که برجستگی های جزئی تا متوسط روی بینی خود دارند.
  • افرادی که فرورفتگی روی بینی خود دارند.
  • افرادی که بینی نامتقارنی دارند. 
  • افرادی که نوک بینی افتاده ای دارند.
  • افرادی که بینی آنها تخت است و تمایل دارند پل بینی برجسته ای داشته باشند. 
عکس قبل و بعد تزریق فیلر بینی

فیلر بینی چه ناهنجاری هایی را اصلاح می کند؟

از ژل بینی می توان برای درمان ناهنجاری های زیر استفاده کرد؛ البته باید توجه داشته باشید که در صورت شدید بودن ناهنجاری ها تنها عمل رینوپلاستی بینی راه حل است. 

  • رفع انحراف بینی بدون نیاز به جراحی
  • اصلاح قوز بینی با فیلر 
  • رفع افتادگی بینی با تزریق ژل به بینی
  • رفع بینی هایی که سربالا هستند.
  • اصلاح برآمدگی ها و فرورفتگی ها در ناحیه پره بینی

چند نمونه از تصاویر قبل و بعد از تزریق فیلر بینی توسط بهترین مارک های فیلر در کلینیک قوی سفید را می توانید در ادامه ببینید:

مزایای تزریق فیلر بینی چیست؟

مشاهده آنی نتایج

برخلاف عمل رینوپلاستی شما می توانید نتیجه تزریق ژل به بینی را درست پس از تزریق مشاهده کنید. البته برای مشاهده نتیجه نهایی نیاز است که 1 الی 2 هفته صبر کنید. 

هزینه ژل بینی

یکی از مزایای اصلی فیلر بینی این است که هزینه ژل بینی به نسبت عمل رینوپلاستی بینی بسیار کم و حتی ناچیز است.

البته هزینه فیلر بینی به فاکتورهای مختلفی مثل نوع و برند فیلر مورد استفاده بستگی دارد. طبیعتا اگر پزشک از بهترین برند فیلر بینی استفاده کند هزینه آن نیز بیشتر از زمانی است که فیلرهای بی کیفیت یا با کیفیت متوسط استفاده می شود. 

طول درمان کوتاه مدت

یکی دیگر از مزایای تزریق ژل به بینی، کوتاه بودن طول درمان است. تزریق فیلر بینی بین 15 الی 45 دقیقه به طول می انجامد. 

یک روش غیر تهاجمی است

از جمله مزایای اصلی تزریق فیلر بینی غیر تهاجمی بودن آن است و در این روش خبری از جراحی و بیهوشی نیست.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.